LinkedIn to jedna z najpopularniejszych i zarazem najważniejszych platform społecznościowych dla firm oraz marek osobistych. Jest to nie tylko miejsce do budowania relacji biznesowych, ale także doskonałe narzędzie do promocji firmy i jej usług. Z poniższego artykułu dowiesz się, jakie są możliwości reklamowania na LinkedIn, które pomogą Twojej firmie osiągnąć sukces biznesowy.
Pierwszym krokiem w prowadzeniu kampanii na LinkedInie jest zdefiniowanie klarownych celów. Pytania, które powinieneś sobie zadać, to: Czego oczekujesz od kampanii? Czy chcesz zwiększyć świadomość marki, generować leady, pozyskiwać nowych klientów, czy być bardziej widocznym w swojej branży? Określenie celów jest kluczowe dla efektywnego prowadzenia kampanii. Będzie to również kluczowe przy tworzeniu briefu dla domu mediowego, który będzie prowadzić działania.
Współpracując z dobrą agencją mediową, nie musisz martwić się o założenie profilu marki. Wszystko wykona za Ciebie profesjonalny zespół, który opracuje również dedykowaną strategię mediową.
Jeśli zależy Ci na profesjonalnym content marketingu, który będzie publikowany na Twojej firmowej stronie, polecamy zgłosić się do Agencji kreatywnej, która przygotuje dla Ciebie spersonalizowany kalendarz publikacji. To Ty decydujesz, ile postów chcesz publikować w miesiącu. Dobra agencja kreatywna podpowie, jaka będzie optymalna liczba publikacji, a po analizie pierwszych działań wskaże, które posty najlepiej działają na Twoim profilu.
Co publikować, żeby móc promować?
Publikując treści na LinkedInie, weź pod uwagę kampanie płatne. Bez tego większość działań nie będzie zauważona, zwłaszcza jeśli dopiero budujesz swoją markę. Dobry dom mediowy będzie optymalizował kampanie, aby były jak najbardziej efektywne. Pamiętaj jednak, że nie każdy opublikowany post czy treść może być promowana. Jednym z takich wyjątków są udostępnienia postów czy publikacja artykułów. LinkedIn, w przeciwieństwie do popularnych platform społecznościowych, ma określone wymiary postów, które można promować. Często zdarza się, że klasyczny post nie może być wypromowany z powodu drobnych błędów w grafice. Dobre agencje kreatywne przygotują dla Ciebie materiał zgodny z Twoimi potrzebami i wymaganiami serwisu.
Na co możesz liczyć?
W dobrym domu mediowym, wyszkolony zespół specjalistów doradzi Ci oraz stworzy dedykowany mediaplan, z którego będzie wynikać, jakie rodzaje kampanii będą odpowiednie dla Twojej marki, abyś osiągnął zamierzony cel. Poniżej przedstawiamy możliwości płatnego wsparcia:
Świadomość marki – opowiedz o swoich produktach, usługach, firmie lub wydarzeniu LinkedIn większej liczbie osób.
Wizyty w witrynie – wybierz ten cel, aby więcej osób odwiedziło stronę docelową w witrynie LinkedIn lub poza nią.
Interakcje – zwiększ ilość interakcji z Twoimi publikacjami.
Wyświetlenia wideo – ten cel pozwoli Ci zwiększyć ilość wyświetleń opublikowanego wideo.
Generowanie potencjalnych leadów – wybierz ten cel, jeśli chcesz uzyskać więcej wysokiej jakości potencjalnych klientów w LinkedIn.
Konwersje w witrynie – jeśli chcesz zwiększyć liczbę zakupów, rejestracji lub pobrań.
Kandydaci – opowiedz innym o istotnych ofertach pracy w Twojej firmie oraz promuj swoje oferty pracy.
Jeśli zastanawiasz się, który cel reklamowy będzie najbardziej odpowiedni dla Twojej firmy, albo chciałbyś wdrożyć profesjonalny mediaplan do swoich działań mediowych, skontaktuj się z nami. Odpowiemy na Twoje pytania i przygotujemy dedykowaną strategię mediową
© 2022 Mediacore Group. All rights reserved.