logo Mediacore

decorator
decorator

Kariera

Mediacore ciągle się rozwija i staje przed kolejnymi ciekawymi wyzwaniami. W związku z tym do naszego zespołu szukamy:

Oferty pracy

New Business Manager

Do zadań osoby zatrudnionej na powyższym stanowisku będzie należało m.in.:

  • Umawianie, przygotowywanie i prowadzenie spotkań z potencjalnymi klientami

  • Poszukiwanie i rozwijanie nowych strategii sprzedażowych

  • Prowadzenie działań sprzedażowych z zakresu reklamy internetowej (Display, SoMe, Performance) oraz TV

  • Tworzenie prezentacji sprzedażowych

  • Bliska współpraca z zespołami plannerskimi

  • Procedowanie i przygotowywanie umów oraz innych niezbędnych dokumentów

  • Budowanie, utrzymywanie i rozwijanie relacji z klientami

Wymagania

  • Minimum dwuletnie doświadczenie w sprzedaży reklamy internetowej i/lub TV

  • Doskonała organizacja pracy (umiejętność planowania, koordynacja działań, umiejętność ustalania priorytetów, terminowość, dokładność, skrupulatność)

  • Bardzo dobra obsługa programów Power Point i Excel

  • Duża samodzielność i odpowiedzialność

  • Umiejętność dostrzegania możliwości i odwaga w działaniu

  • Doświadczenie w pracy zespołowej

  • Pozytywne nastawienie

Oferujemy

  • Pracę na cały etat

  • Konkurencyjne, dwuskładnikowe wynagrodzenie

  • Stabilne warunki zatrudnienia

  • Możliwość zdobycia doświadczenia, stałego rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji w szybko rozwijającej się grupie firm mediowych

  • Pracę z osobami o długoletnim doświadczeniu i wielu sukcesach zawodowych

  • Bardzo dobrą atmosferę w pracy

Osoby zainteresowane prosimy o wysłanie swojego CV poprzez formularz kontaktowy znajdujący się na dole strony. W treści wiadomości prosimy o podanie nazwy stanowiska, którego dotyczy aplikacja. Dziękujemy!

SEO Strategist

Do zadań osoby zatrudnionej na powyższym stanowisku będzie należało m.in.:

  • Tworzenie strategii działań on-site i off-site dla klientów firmy

  • Samodzielne planowanie, prowadzenie i optymalizacja kompleksowych działań SEO

  • Aktywny udział w projektach nowo biznesowych dotyczących SEO

  • Obsługa klienta w zakresie SEO (wyceny, rekomendacje, estymacje)

  • Bliska współpraca z naszymi zespołami programistów i copywriterów

  • Przygotowywanie harmonogramów prac wraz z kosztorysami

  • Przygotowywanie raportów, analiz i prezentacji podsumowujących działania SEO

  • Udział w tworzeniu rekomendacji mediowych / prezentacji strategicznych

Wymagania

  • Minimum 3-4 letnie doświadczenie w pracy na samodzielnym stanowisku specjalistycznym w agencji SEO lub domu mediowym

  • Praktyczna znajomość narzędzi potrzebnych w bieżącej pracy, np.: Google Search Console, SENUTO, Semstorm czy Ahrefs

  • Znajomość bieżących trendów SEO w Polsce i na świecie oraz wytycznych jakościowych Google

  • Znajomość zagadnień związanych z SEO Content Marketingiem

  • Wiedza z zakresu audytu i optymalizacji stron pod kątem wyszukiwarek

  • Wiedza praktyczna z zakresu badania i analizy słów kluczowych pod kątem SEO

  • Znajomość sprawdzania kompatybilności treści na stronie z wymaganiami SEO oraz umiejętność zaplanowania ich rozwoju

  • Zaangażowanie, kreatywność i myślenie out of the box przy wykonywaniu zadań

  • Umiejętność samodzielnego tworzenia prezentacji ofertowych

  • Mile widziana znajomość języka angielskiego na poziomie min. komunikatywnym

Oferujemy

  • Pracę na cały etat

  • Atrakcyjne wynagrodzenie dostosowane do posiadanej wiedzy i umiejętności

  • Możliwość pracy dla znanych i cenionych marek

  • Indywidualną ścieżkę rozwoju zawodowego

  • Bardzo dobrą atmosferę w pracy

Osoby zainteresowane prosimy o wysłanie swojego CV poprzez formularz kontaktowy znajdujący się na dole strony. W treści wiadomości prosimy o podanie nazwy stanowiska, którego dotyczy aplikacja. Dziękujemy!

Performance Marketing Specialist

Do zadań osoby zatrudnionej na powyższym stanowisku będzie należało m.in.:

  • Koordynacja realizacji kampanii online począwszy od briefu / oferty aż po raportowanie
  • Tworzenie i optymalizacja kampanii online (Google Ads, AdForm, Facebook Ads, LinkedIn Ads)
  • Ustawianie analityki, analiza i optymalizacja ruchu na stronach internetowych pod ustalone KPI (Google Tag Manager, Google Analytics)
  • Konfigurowanie raportów i dashboardów w Google Data Studio
  • Przygotowywanie trafnych estymacji, wycen i rekomendacji działań w zakresie PPC/CPS/CPL
  • Udział w tworzeniu rekomendacji mediowych / prezentacji strategicznych

Wymagania

  • Minimum 2 letnie doświadczenie w pracy po stronie Agencji (Performance Marketing/Digital)
  • Umiejętność mierzenia skuteczności i optymalizacji kampanii online
  • Praktyczna wiedza w zakresie PPC, atrybucji i e-commerce
  • Biegła znajomość w jednym Google Ads, Google Analytics, Google Tag Manager wraz z umiejętnościami praktycznymi odnośnie ustawiania celów i mierzenia konwersji (e-commerce) na stronie klienta
  • Znajomość lub gotowość do nauki: Facebook Ads, AdForm, LinkedIn Ads, Google Data Studio
  • Otwartość na naukę systemów reklamowych TikTok, Twitter, Pinterest, Allegro Ads itp.
  • Mile widziana podstawowa znajomość jednego z języków programowania
  • Znajomość obsługi innych systemów do Programmatic będzie dodatkowym atutem

Oferujemy

  • Pracę na cały etat
  • Atrakcyjne wynagrodzenie dostosowane do posiadanej wiedzy i umiejętności
  • Możliwość pracy dla znanych i cenionych marek
  • Indywidualną ścieżkę rozwoju zawodowego
  •   Bardzo dobrą atmosferę w pracy
Osoby zainteresowane prosimy o wysłanie swojego CV poprzez formularz kontaktowy znajdujący się na dole strony. W treści wiadomości prosimy o podanie nazwy stanowiska, którego dotyczy aplikacja. Dziękujemy!

Communications Planner

Do zadań osoby zatrudnionej na powyższym stanowisku będzie należało m.in.:

  • Definiowanie oraz wdrażanie działań komunikacyjnych w mediach online oraz offline
  • Zakup oraz zarządzanie kampaniami w mediach offline oraz online dla klientów z różnych branż
  • Współpraca przy tworzeniu strategii komunikacyjnych marek
  • Kontakt i utrzymanie pozytywnej relacji z klientem

Wymagania

  • Minimum 2 letnie doświadczenie w planowaniu oraz zakupie mediów online oraz offline  zdobyte w domu mediowym
  • Gotowość do pracy docelowo na wszystkich typach mediów (online+offline)
  • Umiejętność mierzenia skuteczności i optymalizacji działań wykorzystujących media
  • Znajomość programów badawczych oraz pojęć mediowych
  • Znajomość Google Ads, Google Analytics, Business Facebook oraz Fasttony będzie dodatkowym atutem

Oferujemy

  • Pracę na cały etat
  • Atrakcyjne wynagrodzenie dostosowane do posiadanej wiedzy i umiejętności
  • Możliwość pracy dla znanych i cenionych marek
  • Indywidualną ścieżkę rozwoju zawodowego
Osoby zainteresowane prosimy o wysłanie swojego CV poprzez formularz kontaktowy znajdujący się na dole strony. W treści wiadomości prosimy o podanie nazwy stanowiska, którego dotyczy aplikacja. Dziękujemy!

Benefity

Nauka języka angielskiego
Nauka języka angielskiego
Dofinansowanie zajęć sportowych
Dofinansowanie zajęć sportowych
Prywatna opieka medyczna
Prywatna opieka medyczna
Spotkania integracyjne
Spotkania integracyjne
Firmowa biblioteka
Firmowa biblioteka
Brak dress codu’u
Brak dress codu’u
Gry wideo
Gry wideo
Owoce
Owoce
Sushi / Pizza
Sushi / Pizza
Strefa relaksu
Strefa relaksu
Bilard w biurze
Bilard w biurze
Szkolenia
Szkolenia
decorator

Napisz do nas

Rozwiń markę, zwiększ sprzedaż darmowa konsultacja, bezpłatna wycena

Wymagane jest wypełnienie tego pola.
Wymagane jest wypełnienie tego pola.

Wymagane jest wypełnienie tego pola.

Dostępne formaty pdf
Sukces! Wiadomość wysłana. Problem z wysłaniem wiadomości. Spróbuj uzyć naszego adresu email.
decorator
decorator
domy mediowe w warszawie

Kontakt

Mediacore Sp. z o.o.

02-305 Warszawa

Aleje Jerozolimskie 136

Piętro 17 i 18

tel.: +48 22 412 42 04

mail: office@mediacore.pl

facebook: Mediacore

linkedin: Mediacore

jump
jump
jump
jump

© 2022 Mediacore Group. All rights reserved.