To technologia, która używa algorytmów sztucznej inteligencji do poprawy jakości dźwięku w reklamach
To zaawansowany system reklamowy, który automatycznie wyszukuje "earworms" – piosenki o chwytliwych melodiach, które trwale zapadają w pamięć słuchacza
To programmatyczny system reklamowy, który wprowadza subtelne przekazy reklamowe do treści dźwiękowych
To zautomatyzowany proces zakupu miejsc reklamowych i umieszczania reklam w cyfrowych treściach audio, takich jak podcasty, muzyka streamowana i radio internetowe
Dają możliwość doręczenia komunikatu do niemal każdego odbiorcy (posiadając numer telefonu oraz zgodę na komunikację w przypadku treści marketingowych)
Użytkownik otrzyma reklamę pod warunkiem, że jest podłączony do internetu
Użytkownik otrzyma reklamę nawet jeśli nie posiada dostępu do internetu
Reklamy PUSH są lepszym rozwiązaniem niż reklamy SMS, gdy chcemy dostarczyć krótką i prostą informację
Usługa która pozwala na wysyłanie długich wiadomości tekstowych, poszerzonych o wideo, gify i zdjęcia o wysokiej rozdzielczości
To mobilny system łączności odporny na zakłócenia, który umożliwia niezawodną komunikację między urządzeniami przenośnymi
To kompleksowe rozwiązania handlu mobilnego, zaprojektowane do ułatwienia interakcji między przedsiębiorstwami a klientami za pomocą urządzeń przenośnych
to zestaw narzędzi do mobilnej współpracy, który umożliwia efektywną komunikację i współpracę zespołów pracujących zdalnie za pośrednictwem urządzeń mobilnych
Nie spamuj
Wysyłaj częste notyfikacje o „specjalnych ofertach” i „promocjach”
Preferencje użytkownika nie są ważne
Nie ma znaczenia o której godzinie wyślesz powiadomienie PUSH
Stosunek liczby otwarć do liczby wysłanych maili x 100
Stosunek liczby klików do liczby wysłanych maili z 100
Stosunek liczby klików do liczby otwarć x 100
Nie istnieje taki wskaźnik
96%
90%
96,5%
92,5%
Wykorzystanie postów z prawdziwych kont TikTok, co zapewnia, że wszystkie wyniki uzyskane dzięki zmianie filmu w reklamę podczas promocji zostają przypisane do Twoich postów organicznych
Wykorzystanie energicznych efektów dźwiękowych, aby dodatkowo wzmocnić przekaz reklamowy
Korzystanie dynamicznych efektów w postaci animacji i ciekawych przekazów wideo, aby przyciągnąć uwagę użytkowników
Taki rodzaj reklam nie istnieje
To sytuacja, w której intensywne reklamy mobilne powodują, że klienci odczuwają przesyt informacji online nawet w fizycznych sklepach
To efekt, w którym reklamy mobilne bombardują konsumentów taką ilością opcji zakupowych, że kończy się to nadmiernym obciążeniem
Charakteryzuje zachowania nabywcze, w których konsumenci po wyszukaniu informacji o produktach w internecie dokonują ich zakupu w placówkach stacjonarnych
Charakteryzuje zachowania nabywcze, w których konsumenci po wyszukaniu informacji o produktach w internecie dokonują ich zakupu także online
Angażowanie zarówno anonimowych, jak i zidentyfikowanych klientów za pomocą treści dopasowanych do ich potrzeb
Dotarcie tylko do rynku UE
Wykorzystanie danych CDP do precyzyjnego targetowania kampanii jednak bez doboru urządzeń w zależności od potrzeb komunikacji
Dotarcie jedynie do użytkowników mobile
3 godziny dziennie
1,5 godziny dziennie
3,5 godziny dziennie
2 godziny dziennie
tel.: +48 697 037 610
mail: k.piekarski@mediacore.pl
Mediacore Sp. z o.o.
02-305 Warszawa
Aleje Jerozolimskie 136
Piętro 17 i 18
tel.: +48 22 412 42 04
mail: office@mediacore.pl
facebook: Mediacore
linkedin: Mediacore
Agencja kreatywna & social media
Agencja influencer i content marketingu
© 2022 Mediacore Group. All rights reserved.