Co właściwie oznacza, że Internet jest ekosystemem? Czy to znaczy, że każda marka powinna być aktywna na Tik Toku, prowadzić e-mail marketing, produkować własne treści i realizować skuteczną kampanię w wyszukiwarce? Doradzamy jak dobrać narzędzia i platformy do indywidualnej ścieżki klienta i jak skoncentrować uwagę i budżety na tych formach aktywności marki w Internecie, które rzeczywiście realizują wyznaczone cele komunikacyjne i biznesowe.
Jak konkretnie możemy Cię wesprzeć w tym zakresie:
- Przeanalizujemy realne potrzeby Twojej marki w zakresie komunikacji online i jej kluczowych celów.
- Zarekomendujemy kluczowe narzędzia i platformy, które najskuteczniej i najefektywniej kosztowo będą realizowały cele sprzedażowe Twoich produktów i cele wizerunkowe Twojej marki.
- Ujednolicimy system analityczny w celu stałego mierzenia efektów każdego z wykorzystywanych narzędzi i platform.
- Przygotujemy Cię na zmiany w zakresie Digital Marketingu wynikające z nowych możliwości technologicznych i istotnych trendów widocznych w komunikacji online.
- Zaangażujemy się w każdy z obszarów twojego marketingu internetowego tak szeroko, jak tylko będziesz tego oczekiwał, dysponując kompetentnym Zespołem mediowców, programistów, web-analityków, specjalistów od SEO i SEM oraz całym zapleczem kreatywnym i technicznym Agencji Jump oraz Influenter.