Aktywne prowadzenie przez firmę przynajmniej jednego profilu w mediach społecznościowych wydaje się w obecnych czasach absolutnie niezbędne. Ale jaką rolę powinny pełnić media społecznościowe w całokształcie działań marketingowych? Jaki powinien być ich wpływ na ścieżkę zakupową i jak właściwie go zmierzyć? Na ilu platformach marka powinna być aktywna i czy zawsze opłaca się tworzyć dodatkowe profile? Chętnie odpowiemy na te oraz wiele innych pytań odnośnie strategii dla mediów społecznościowych, ich roli i kierunku rozwoju w ramach internetowego ekosystemu marki.
Jak konkretnie możemy Cię wesprzeć w tym zakresie:
- Przeanalizujemy Twoją Grupę Docelową pod kątem dopasowania do profilu użytkowników popularnych serwisów społecznościowych.
- Stworzymy rekomendację wyboru platform społecznościowych, określimy ich rolę w oparciu o kategorię produktową w której funkcjonuje Twoja marka oraz jej wyzwania komunikacyjne.
- Zaproponujemy charakter treści oraz zakres tematyczny publikowanych postów, aby media społecznościowe wspierały istotne cele biznesowe marki, a nie funkcjonowały w oderwaniu od nich.
- Doradzimy wielkość budżetów reklamowych na poszczególne platformy społecznościowe, ich podział pomiędzy promocję treści oraz cele związane z konwersjami.
- Zaplanujemy strategię rozwoju każdego z kanałów w aspektach takich jak: liczebność społeczności, częstotliwość publikacji i promocji treści oraz wykorzystanie w zakresie reklam płatnych.
- Dokonamy przeglądu obecnie prowadzonych kanałów pod kątem ich strategii i roli w komunikacji marketingowej marki, a jeżeli będzie potrzeba, zaproponujemy jej odświeżenie lub zupełnie nowe otwarcie komunikacyjne w mediach społecznościowych (we współpracy z Agencją Jump).