Co zrobić, jeżeli chcesz wprowadzić na rynek nową markę lub czujesz, że ta istniejąca potrzebuje nowego komunikacyjnego otwarcia? Odpowiedzią na tę potrzebę może być Platforma Komunikacyjna marki, czyli spójne i skuteczne połączenie strategii kreatywnej oraz strategii komunikacyjnej. Jej efektem będą indywidualne kampanie reklamowe przebiegające w różnych okresach, ale zawsze bazujące na wspólnym, czytelnym i coraz lepiej zapamiętywanym przez odbiorców motywie przewodnim.
Jak konkretnie możemy Cię wesprzeć w tym zakresie:
- Zaproponujemy nowe kierunki kreatywne oraz komunikacyjne w oparciu o przewagi rynkowe Twoich usług lub produktów.
- Stworzymy spójny plan działania i sekwencji kampanii reklamowych obejmujących dłuższą perspektywę czasową (powyżej roku).
- Dobierzemy adekwatne media i formaty do koncepcji kreatywnej, aby zadbać zarówno
o efektywność kosztową kampanii jak i pełną realizację założeń kreatywnych.
- Zapewnimy dedykowany Zespół łączący specjalistów zarówno z Domu Mediowego jak i Agencji Kreatywnej, Social Media i Influencerskiej, który będzie pracował pod wspólnym nadzorem strategicznym.
- We współpracy z Agencją Jump oraz Influenter przygotujemy wszystkie projekty i wizualizacje, a następnie formaty emisyjne, dając komfort pracy z jednym partnerem odpowiadającym za całość kampanii.