Jaki budżet trzeba przeznaczyć na „normalną” kampanię w telewizji? Jak dużą część naszego budżetu powinna stanowić komunikacja w Internecie i ile z tego budżetu powinien zaangażować Instagram? Czy można w prosty sposób oszacować poziom ROI dla kampanii performance? Pomagamy w odpowiedzi na te i wiele innych pytań związanych budżetami reklamowymi. Tysiące przeprowadzonych kampanii reklamowych oraz analiza ich efektów dały nam niezbędne doświadczenie, żeby pomagać w planowaniu budżetów z pozycji praktyków.
Jak konkretnie możemy Cię wesprzeć w tym zakresie:
- Stworzymy rekomendację podziału całości budżetu na poszczególne kanały komunikacji (media) lub zarekomendujemy wymagany budżet, aby zrealizować założone dla kampanii cele.
- Przeanalizujemy koszt generowania zasięgu, zasięgu efektywnego, kontaktu reklamowego, konwersji (jeżeli to możliwe) w każdym z mediów, w którym planujesz działania reklamowe.
- Opowiemy jakie są uwarunkowania budżetowe dla telewizji, radia, Internetu i innych mediów, związane z politykami handlowymi dostawców.
- Wyliczymy właściwe poziomy budżetów bazując na niezależnych danych o konsumpcji mediów, aby nie tworzyć kampanii o zbyt niskiej intensywności lub przeciwnie – o zbyt wysokiej np. częstotliwości („przepalanie budżetu”).
- Zaproponujemy sposoby racjonalnej weryfikacji skuteczności i oceny inwestycji w działania reklamowe.
- Poprzemy nasze rekomendacje konkretnymi przykładami z rynku i uzupełnimy użytecznymi i praktycznymi wnioskami.