Kiedy wydaje się, że każdy element komunikacji marketingowej chce podążać w swoim kierunku, warto stworzyć wspólne zasady, które uspójnią obraz marki i sprawią, że będzie on czytelny i atrakcyjny dla konsumentów. Kreacja dla działań o wysokich zasięgach, kampanie w mediach społecznościowych czy marketing treści powinny działać ze sobą, a nie obok siebie. Dlatego pomagamy w stworzeniu przemyślanej kompozycji kanałów marki, w której wiadomo jaka jest rola każdego z nich i jakie cele mają realizować.
Jak konkretnie możemy Cię wesprzeć w tym zakresie:
- Dokonamy przeglądu wszystkich aktywnych elementów komunikacji marketingowej Twojej marki.
- Zarekomendujemy potrzebne zmiany zarówno na płaszczyźnie kreatywnej jak i mediowej.
- Zaproponujemy uzupełnienie Twoich aktywności o te, których brakuje biorąc pod uwagę nowe platformy i narzędzia komunikacji oraz zmieniający się sposób konsumpcji mediów w Grupie Docelowej.
- Stworzymy szereg konkretnych wytycznych dla każdego z aktywnych obszarów komunikacji marketingowej i przekażemy go w partnerskiej i zrozumiałej formie osobom odpowiedzialnym za poszczególne obszary.
- Zorganizujemy warsztaty, aby usprawnić komunikację pomiędzy osobami realizującymi poszczególne zadania i wspólnie wytyczymy dalsze kierunki zmian i rozwoju każdego
z obszarów komunikacji marketingowej.