Jakimi kryteriami kierować się przy wyborze mediów do kampanii? Jeżeli zdecydujemy się na kampanię w telewizji i inwestycję w atrakcyjny spot wideo – czy warto go wykorzystać również w kinie, na platformach VOD, display video, cyfrowym outdoorze… i oczywiście w mediach społecznościowych? A jeżeli wybór padnie na media społecznościowe, to czy na
Z chęcią pomożemy w odpowiedzi na te pytania, bazując na konkretnych danych i doświadczeniu z setek wielokanałowych kampanii.
Jak możemy Cię wesprzeć w tym zakresie:
- Dobierzemy odpowiednie kanały komunikacji dla kampanii bazując na charakterystyce konsumpcji mediów przez Twoją Grupę Docelową, oczekiwanych efektach kampanii, uwarunkowaniach budżetowych i wielu innych zmiennych (istotnych z punktu widzenia Twojego biznesu).
- Uzasadnimy wybór każdego z medium merytorycznymi danymi z niezależnych badań pochodzących od czołowych firm badawczych na rynku.
- Przedstawimy klarowne informacje o możliwościach technicznych i ograniczeniach rekomendowanych narzędzi i platform, bazując m.in. na ich politykach reklamowych i wieloletnich doświadczeniach z kampanii.
- Obliczymy efektywność kosztową prowadzenia kampanii na wybranych kanałach komunikacji.
- Uwzględnimy w naszych rekomendacjach indywidualne preferencje i zebrane doświadczenia z poprzednich kampanii Twojej marki.