Czy nadal określa się Grupę Docelową poprzez wymiar kilku zmiennych demograficznych np. kobiety 29-54 z miast powyżej 50 tysięcy mieszkańców? Tak, ale jest to obraz bardzo uproszczony i użyteczny jedynie w niewielkim zakresie (np. dla planowania kampanii w telewizji). Dzięki olbrzymim możliwościom jakie dają media cyfrowe możemy dużo precyzyjniej kierować przekaz do naszej Grupy Docelowej. Nie jest ona monolitem, tylko zbiorem mniejszych segmentów, do których możemy kierować zindywidualizowane reklamy.
Jak konkretnie możemy Cię wesprzeć w tym zakresie:
- Przedstawimy Ci jak wygląda Twoja Grupa Docelowa z różnych perspektyw: demograficznej, ekonomicznej, społecznościowej oraz jak szczegółowo wygląda jej konsumpcja mediów.
- Pokażemy w oparciu o dane liczbowe co lubią przedstawiciele Twojej Grupy docelowej i jak spędzają wolny czas.
- Wyodrębnimy kluczowe dla wzrostu Twojego biznesu segmenty Grupy Docelowej i zarekomendujemy jak do nich dotrzeć i jaki przekaz będzie miał najwyższy potencjał skutecznego oddziaływania.
- Przetestujemy jak określone segmenty Grupy Docelowej reagują na kampanię i będziemy rekomendować wzmocnienie siły kampanii w tych najefektywniej realizujących oczekiwane cele segmentach.
- Skoordynujemy wykonanie dedykowanych badań, aby w pełni zdiagnozować postawy Twoich potencjalnych konsumentów wobec istotnych biznesowo i komunikacyjnie zagadnień.