Jak bardzo zmieniły się możliwości targetowania na Facebook? Czy Instagram to miejsce na statyczne formaty reklam, a może wręcz przeciwnie? Kiedy warto sięgać po kampanie w nowszych mediach społecznościowych, takich jak Tik Tok, Snapchat czy Pinterest? Jakie korzyści możemy osiągnąć z płatnych postów na Linkedin? Zapraszamy do rozmowy o dynamicznym świecie kampanii reklamowych w mediach społecznościowych.
Jak konkretnie możemy Cię wesprzeć w tym zakresie:
- Dobierzemy odpowiednie platformy społecznościowe dla Twojej marki, analizując z czego aktywnie korzysta Twoja Grupa Docelowa.
- Zarekomendujemy odpowiednie cele optymalizacyjne dla kampanii i dobierzemy adekwatne modele rozliczeń w ramach systemów reklamowych.
- Stworzymy zaawansowane Grupy Targetowe, bazując na pełnym spektrum możliwości jakie dają platformy społecznościowe.
- Będziemy na bieżąco weryfikować efekty kampanii, wykorzystując analitykę internetową oraz zaawansowane mechanizmy prowadzenia kampanii efektywnościowych dla e-commerce.
- Zaprojektujemy, we współpracy z Agencją Jump, posty do kampanii, a jeżeli będzie taka potrzeba – utworzymy nowy profil dla Twojej marki i zapełnimy go atrakcyjnymi treściami.