Jak powinny być budowane treści, aby przyciągały uwagę użytkowników i jednocześnie realizowały cele marketingowe? Czy inwestycja we własny serwis contentowy może być długofalową strategią angażowania konsumentów w świat marki i jej produktów, czy jest jedynie krótkotrwałą modą? Jak cyklicznie tworzyć treści wideo w ramach budżetów, które przyniosą zwrot z tej inwestycji? W świecie reklamy często powtarzane jest hasło „Content is the (new) King”. Z chęcią opowiemy jak rozumiemy to w praktyce.
Jak konkretnie możemy Cię wesprzeć w zakresie Content Marketin:
- Zaplanujemy wszystkie działania kompleksowo: od strategii kreatywnej, po szczegółowy harmonogram ich realizacji i publikacji.
- Zapewnimy wsparcie mediowe dla zbudowania odpowiedniego zasięgu treści i uzyskania efektu śnieżnej kuli.
- Dokonamy pełnej analizy otoczenia konkurencyjnego i stworzymy rekomendacje oparte o rozwiązania, które potwierdziły swoją skuteczność na rynku.
- Zbadamy preferencje Twojej Grupy Docelowej, aby stworzona strategia Content Marketingowa była rzeczywistą odpowiedzią na potrzeby i zainteresowania Twoich konsumentów.
- We współpracy z Agencją Jump oraz Influenter zrealizujemy większość popularnych formatów z zakresu Content Marketingu: od produkcji video i podcastów, po artykuły i rozbudowane serwisy contentowe.