Czym różni się zwykły druk od tego na winylu? Ile bilbordów reklamowych 6x3 warto zakupić na miesięczną kampanię w Warszawie, a ile w Poznaniu i Krakowie? Czym się różni BLT od CLT i który z tych nośników uda nam się zakupić w metrze, a którego nie znajdziemy przy głównych arteriach komunikacyjnych miasta? Jak szybko jesteśmy w stanie uruchomić kampanię Digital OOH? I czy taką kampanię możemy zrobić jednocześnie w polskim centrum handlowym i na szwedzkim dworcu? Jak wyglądają obecnie możliwości monitoringu skuteczności poszczególnych nośników i jak wybrać te najefektywniejsze?
Zapraszamy do rozmowy na te oraz inne tematy związane z Outdoorem, a oprócz tego:
- Sprawdzimy dostępności najefektywniejszych nośników wśród wszystkich liczących się dostawców ogólnopolskich i lokalnych: zarówno klasycznego OOH jak i Digital OOH.
- Przygotujemy przemyślaną kompozycję nośników bazując na ich jakości, atrakcyjnym położeniu czy estymowanej liczbie kontaktów reklamowych, jakie wygenerują.
- Omówimy wszelkie możliwości jakie dają nam klasyczne nośniki systemowe. Możemy także zaproponować rozwiązania mobilne i niestandardowe w lokalizacjach o niższym potencjale klasycznych form reklamy zewnętrznej.
- Wykorzystamy nowoczesne digitalowe narzędzia do planowania kampanii zewnętrznych, aby dokonywać wyboru poszczególnych nośników w oparciu o jak największą liczbę informacji (odnośnie natężenia ruchu, bliskości atrakcyjnych obiektów czy innych nośników OOH).
- Przeprowadzimy negocjacje kosztowe z właścicielami lub operatorami nośników, zadbamy również o atrakcyjność kosztów druku i montażu.
- We współpracy z Agencją Jump przygotujemy kreatywne i efektywne layouty oraz dokonamy ich adaptacji do wszystkich formatów OOH funkcjonujących w kampanii wraz ze stworzeniem plików produkcyjnych.