Telewizja to medium o skuteczności potwierdzonej w tysiącach kampanii reklamowych podczas ostatnich dekad. Pomimo tego, że 9 na 10 Polaków nadal z niej korzysta, to czy w latach dwudziestych XXI wieku nadal warto inwestować znaczące budżety w to medium? Jak klasyczna telewizja ma się względem nowoczesnych platform streamingowych i czym właściwie jest telewizja hybrydowa? Czy to prawda, że YouTube ma większy zasięg od TVN i jak dotrzeć do widza, którego uwaga rozproszona jest na ponad 200 kanałach?
Specjalizujemy się w kampaniach reklamowych w telewizji, dlatego chętnie odpowiemy na te pytania, a ponadto:
- Zweryfikujemy, czy w przypadku Twojej Grupy Docelowej telewizja będzie najlepszym z kanałów komunikacji.
- Zarekomendujemy właściwy poziom budżetu do realizacji ustalonego Celu kampanii lub dobierzemy taką formę kampanii w telewizji, która będzie najskuteczniejsza w ramach dostępnego budżetu.
- Przygotujemy dokładną analizę oglądalności Twojej Grupy Docelowej, aby zrozumieć co, gdzie i kiedy ogląda Twój Target, a przede wszystkim jak skutecznie dotrzeć do niego przy najniższym koszcie.
- Podpowiemy czy najlepszym rozwiązaniem będzie klasyczna kampania spotowa, sponsoring czy może branded content w programach lub serialach.
- Zaplanujemy czas i długość kampanii, biorąc pod uwagę zarówno Cele Biznesowe jak i sezonowość kosztów na rynku TV oraz charakterystykę konsumpcji mediów Twojej Grupy Docelowej.
- Wyliczymy odpowiedni udział wszystkich stacji telewizyjnych w kampanii, poziom Prime Time i pozycjonowania oraz zarekomendujemy skuteczne długości spotów.
- Weźmiemy odpowiedzialność za proces na każdym etapie: od szczegółowego harmonogramu projektu, poprzez zapewnienie atrakcyjnych kosztów zakupowych, kontrolę realizacji kampanii każdego dnia jej trwania, aż po szczegółowe rozliczenie inwestycji i jej efektów.
- Wraz z należącą do Grupy Agencją Jump stworzymy oryginalny i skuteczny spot reklamowy oraz wszystkie inne niezbędne materiały i elementy kampanii.