Jak uzyskać wysoki zasięg kampanii prasowej przy ciągle malejących nakładach? Czy ogólnopolskie kampanie skierowane np. do konsumenta produktu z kategorii FMCG mają jeszcze uzasadnienie, czy przeciwnie – reklama w prasie ma jedynie sens w przypadku produktów i tytułów specjalistycznych? Jakie pozytywne skutki poza obecnością „na papierze” może przynieść kampania prasowa i czy mogą one działać korzystnie np. w obszarze SEO? I jak prasa może podnieść zasięg działań kampanii z Influencerem?
Zapraszamy do kontaktu po odpowiedzi na powyższe pytania, a ponad to:
- Przygotujemy ranking czytelnictwa tytułów prasowych w Twojej Grupie Docelowej.
- Policzymy efektywność kosztową zakupu kampanii ogólnopolskiej lub lokalnej dla każdego z rekomendowanych tytułów, uwzględniając zarówno niezależne badania czytelnictwa jak i dane odnośnie nakładów, dystrybucji i sprzedaży.
- Zarekomendujemy odpowiednie formaty reklamowe oraz właściwe ich umieszczenie zarówno w głównym grzbiecie jak i poza nim.
- Stworzymy dedykowane pakiety tytułów zapewniając atrakcyjne koszty, dzięki negocjacjom z głównymi wydawcami prasy w Polsce oraz mniejszymi lokalnymi podmiotami.
- Stworzymy plany produkcyjne dla całej kampanii lub w całości zaprojektujemy kreacje reklamowe do prasy we współpracy z Agencją kreatywną Jump.
- Zapewnimy kompleksową realizację kampanii – od gruntownej analizy konsumpcji prasy aż po przesłanie egzemplarzy „dowodowych”.
- Zaproponujemy koncepcję działań niestandardowych mogącą wykorzystywać łączenie działań prasowych offline z nowoczesnymi formami komunikacji digitalowej oraz social media.
- Zadbamy o dodatkowe świadczenia PR będące uzupełnieniem kampanii prasowej.