Czy magia wielkiego ekranu przekłada się na efektywności kampanii reklamowej? W jaki sposób podnieść prawdopodobieństwo rzeczywistego kontaktu z reklamą w breakach przed seansami, które trwają nawet kilkanaście minut? Jak spotęgować obecność marki w kinie wykorzystując dostępną tam przestrzeń i wyjść z kampanią także poza sam ekran kinowy? Dzięki doświadczeniu w planowaniu kampanii wideo na wielu ekranach, także tych kinowych, będziemy w stanie udzielić konstruktywnych odpowiedzi na te oraz wiele innych pytań odnośnie reklamy w kinach. A ponadto:
- Dokonamy analizy nadchodzących premier kinowych pod kątem dopasowania do Twojej Grupy Docelowej.
- Zaproponujemy właściwy model kampanii oparty na kontekstowym dopasowaniu do konkretnej pozycji filmowej lub obecność przy kilku różnych tytułach, w zależności od celu i innych oczekiwań wobec kampanii.
- Policzymy opłacalność zakupu miejsca w ekskluzywnych breakach reklamowych, aby dotrzeć do maksymalnie dużej liczby widzów skupionych na wielkim ekranie.
- Zapewnimy całościowy zakup kampanii w największych polskich sieciach multipleksów oraz w mniejszych kinach niezależnych.
- We współpracy z Agencją Jump przygotujemy propozycje działań niestandardowych w kinach i zapewnimy ich kompleksową realizację.
- Będziemy wsparciem podczas kolaudacji kinowej, aby mieć pewność właściwej jakości transferu spotu na ekran kinowy.