Potrzebujesz oprzeć swoje decyzje na wartościowych danych o swoich konsumentach i sposobie podejmowania przez nich decyzji zakupowej? Chciałbyś wprowadzić niezależny głos w ważnych dla przyszłości firmy sprawach, takich jak aktywacja nowej platformy komunikacyjnej czy wprowadzenie nowego produktu? Chcesz mieć szerszy obraz odnośnie skuteczności działań komunikacyjnych na postrzeganie Twojej marki i produktów? Dzięki badaniom marketingowym mamy możliwość uzyskania dodatkowych danych praktycznie w każdym istotnym obszarze związanym z marketingiem, dlatego zapraszamy do rozmowy, a ponadto:
- Doradzimy, jakiego rodzaju badania będą użyteczne przy procesie decyzyjnym, z którym się mierzysz.
- Zorganizujemy proces realizacji badań jakościowych, ilościowych oraz modelowania ekonometrycznego.
- Poszukamy rozwiązań, które będą dopasowane do czasu, w którym potrzebujesz uzyskać dane oraz do zakładanego poziomu budżetu.
- We współpracy z partnerską agencją badawczą przeprowadzimy kompleksowo zarówno typowe dla rynku reklamy badania (świadomościowe, badania kreacji, focusowe itp.), jak i stworzymy dedykowany rodzaj badania, który uwzględni wszystkie potrzeby Twojej marki.
- Chętnie opowiemy o możliwościach badawczych między innymi w takich zakresach jak: analiza czynników wpływających na decyzję zakupową, badanie prototypów kreacji pod kątem skuteczności wpływu na decyzję zakupową, pogłębiona charakterystyka grupy docelowej, opinie na temat wad i zalet produktów oraz prototypów nowych produktów/wariantów i wielu, wielu innych..