Nie masz pewności, że wprowadzona strategia komunikacyjna jest skuteczna i nadaje właściwie tempo rozwojowi biznesu i marki? Zastanawiasz się, czy wszystkie prowadzone działania są niezbędne lub wręcz przeciwnie – czy nie brakuje ważnych aktywności odpowiadających na wyzwania zmieniających się nawyków konsumenckich i sposobu korzystania ze współczesnych mediów? Chciałbyś potwierdzić kompleksowość ekosystemu marki w Internecie lub atrakcyjność zakupową powierzchni offline? Z chęcią zaproponujemy taki zakres audytu online lub/i offline, który udzieli odpowiedzi na istotne wątpliwości na płaszczyźnie komunikacji marketingowej, a ponadto:
- Przeanalizujemy całą ścieżkę kontaktu z kanałami marki Twoich konsumentów: od pierwszego kontaktu z reklamą aż po zachowanie na stronie docelowej kampanii.
- Zbadamy opłacalność wykorzystania danego medium (telewizji, prasy, radia, Internetu itp.), zejdziemy również na głębsze poziomy analizy, szczegółowo przyglądając się wyborowi określonych stacji, tytułów, platform czy formatów.
- Stworzymy konkretne i poparte danymi rekomendacje odnośnie potrzebnych zmian w miksie komunikacyjnym Twojej marki.
- Doradzimy uzupełnienie komunikacji digitalowej o nowe efektywne narzędzia i platformy, zarekomendujemy zmianę alokacji budżetów reklamowych w miejsca, które rzeczywiście realizują założone KPI.
- Pomożemy w ocenie wykorzystywanych narzędzi analitycznych i badawczych.
- Pomożemy Ci w ocenie zarówno płaszczyzny mediowej, jak i kreatywnej prowadzonych działań.
- Będziemy pracować w ramach zrozumienia kontekstu biznesowego oraz charakterystyki rynku, na którym funkcjonuje Twoja marka, uwzględniając również indywidualne doświadczenia komunikacyjne Twojego biznesu.