Które z tych mediów ma największy zasięg: Facebook, Tik-Tok czy może jednak Instagram? Odpowiedź na to pytanie wydaje się stosunkowo prosta… jeżeli myślimy o wszystkich użytkownikach danego serwisu. Ale jak to wygląda w istotnej dla Ciebie grupie, czyli Twojej Grupie Docelowej? I czy oprócz mediów społecznościowych Twoi Klienci nadal słuchają radia? A jeżeli tak, to czy ma sens inwestowanie w poranny drive-time? Czy młodszy segment Grupy Docelowej ogląda telewizję chociaż przez 15 minut dziennie? A może, pomimo obiegowych opinii, spędzają przed telewizorem kilka godzin każdego dnia? My nie zgadujemy, opieramy się na twardych danych, niezależnych badaniach i dokładnej analizie tego, co jest rzeczywiście ważne dla oceny skuteczności danego kanału komunikacji
Jak konkretnie możemy Cię wesprzeć w tym zakresie:
- Pokażemy jak wygląda doba mediowa Twojej Grupy Docelowej, czyli w których godzinach najłatwiej jest dotrzeć do potencjalnych konsumentów wykorzystując określone typy mediów.
- Przygotujemy kompleksowe analizy konsumpcji telewizji, Internetu, radia i prasy w określonej i precyzyjnie zdefiniowanej Grupie Docelowej.
- Stworzymy wielowymiarową analizę mediów, która wykorzystując dane o różnych aspektach ich skuteczności (budowa zasięgu, perswazyjność, dopasowanie kontekstowe, możliwości targetowania etc.) będzie pozwalała na ich skuteczną selekcję i ustalenie priorytetów inwestycyjnych.
- Wykorzystamy dane pochodzące od najlepszych firm monitorujących zachowania konsumentów i konsumpcję mediów.
- Przedstawimy nasze wnioski w syntetyczny, użyteczny i atrakcyjny sposób, aby mogły stanowić część wewnętrznego know-how Twojej firmy.
- Uzupełnimy każdą analizę o praktyczny wymiar biznesowy, dzięki codziennej pracy nad komunikacją skierowaną do zróżnicowanych Grup Docelowych i dużemu doświadczeniu w planowaniu i zakupie mediów.