Jak poprawnie zdefiniować cele na stronie internetowej? Jaki poziom bounce rate powinien nas niepokoić? Które ze wskaźników prezentowanych w Google Analytics mają istotne znaczenie dla oceny jakości generowanego ruchu i efektów kampanii? Pomożemy nie tylko z poprawną konfiguracją systemu analitycznego ale też doradzimy w jaki sposób zbierać i interpretować pozyskiwane wyniki.
Jak konkretnie możemy Cię wesprzeć w tym zakresie:
- Przeanalizujemy i syntetycznie opiszemy użytkowników Twoich stron i odwiedzających Cię klientów.
- Dokonamy analizy efektywności mediów pod kątem KPI kluczowych dla Twojego biznesu.
- Sprawdzimy poprawność implementacji Google Analytics na Twojej stronie internetowej lub dokonamy tego, jeżeli strona jest nowa.
- Prawidłowo skonfigurujemy Google Analytics i ustawimy w nim kluczowe Cele, które pozwolą na metodyczną ocenę jakości kampanii.
- Wdrożymy na strony Twojej firmy Google Analytics 4 (GA4).
- Zapewnimy szkolenie z obsługi GA4 oraz właściwej interpretacji pozyskiwanych danych.